Dödshålet!

Blir så irriterad, när jag skulle rida in på en av åkrarna idag. Tror ni inte att jag ser ett stort cementrör ner i backen. Hur stort som helst och djupt. Och det var INTE övertäckt!
Jag som har ridit över där hela vintern tur att man inte har fastnat. Och det var tur att jag såg det idag nu när snön har börjat smält bort. Tänkt om man har gått ner sig i hålet. 

Åkern som jag red på får vi rida på så dem kan inte ha argumentet "ni har inget att göra på den åkern". Det är ju inte bara hästar som är på åkern utan råddjur/älgar/vildsvin om några av dessa djur fastat hade den nog brutit benet eller åtminstone inte kommit där ifrån.


Irriterad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0