Diss.

Människor som hotar sina hästar med korvfabriken när det inte går bra!

Blir så irriterad på folk som hotar med det. För två år sen så var jag på guldsporrarna och kollade på framridningen, det var flera stycken som hotade med korvfabriken till sina ponnisar när dem inte gjorde som dom skulle. Lär er rida hästen istället för att flaxa omkring och skrika. Plus att varför hotar ni hästen?!
För att folk ska förstå att det är hästen det är "fel" på eller för att man inte kan rida hästen?

Varför hota hästen överhuvudtaget egentligen?

Kommentarer
Postat av: josefine

Jag tycker inte det är så farligt, jag kan säga på skämt om Bellie vill besöka Scan när hon inte sköter sig riktigt. ;P



SV: Tack! Haha ja jag förstår dig.. Det kunde jag oxå förut! ;P Nu måste jag bara våga släppa fram henne istället. x) Man har alltid nåt att jobba på..

2011-02-02 @ 13:34:22
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Malin

Att hålla på och gorma och skrika åt hästen är bara omoget. Folk borde lära sig rida och kan dom inte det så bör dom ge faan i att tävla. Bra inlägg!

2011-02-02 @ 17:28:05
URL: http://marineprinsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0