Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...

Har just klurat ut hur allt funkar på youtube. Det visade sig att mitt klipp var i fel format där av ingen förhandsvisning. Men det fattade då inte jag eftersom varningsrutan kom upp fort som fan i början när jag redan vcar inte på en annan flik. 

Men i morgon blir det film, då får ni nog se hur jag och Zola ser ut in action så att säga. Som sagt inte det snyggaste, kommer inte ihåg så mycket av den dagen, så kommer ej ihåg fall det var en bra eller dåligdag, antar att den var lite halvdålig pga vädret och att paddocken är mer som en sjö än en paddock. Men allt detta får ni se i morgon. Ska i alla fall försöka klura ut något om dagen då vi filmades. 

Har även en annan film på lager, nämligen rundtur i stallet. Om ni är intresserade vill säga? 
Jag låter som en förkyld kråka och man ser inte så bra inne i sadelkammaren eller i mitt skåp. Men i så fall får ni stå ut med det med!

Så vad tycker ni? Film i morgon/idag?

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Visst är det underbart när man blir sådär lycklig! :) Dock var det inte vår första galopp, utan bara första galoppen utomhus utan att hon sticker hem med mig. :') Bara så det inte blev nåt missförstånd. :D



Vänstervarv är hennes lättare varv, har inte tänkt så mycket på om galoppen är just lättare i det varvet men jag skulle kunna tänka mig det. I höger är hon mer stel, så det kan mycket väl vara så. :)

2011-02-16 @ 23:26:34
URL: http://ridinghorse.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Ridfilmer är alltid kul! =)

2011-02-17 @ 06:56:40
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0