-22

Idag när jag gick upp var det -22 grader ute, helt sjukt. klockan var då halv 8 på morgonen (hade stalljour). 

Stralljouren gick bra förövrigt. Gick snabbt och smidigt.
Vet inte om jag har nämt det med Peggy i stallet har varit halt nu, hon har snart stått i 2veckor (ägarna har ringt vetrinären som sa vänta en vecka eller två) Och det har hjälpt, idag när hon kom ut brallade hon runt hur mycket som helst, mer i luften än på backen så så ont kan hon inte ha! 
Roligt tycker jag i alla fall, då man kan rida ut igen. 

Idag skulle även en komma ut och kolla på Cimba för att se om hon kunde hjälpa till med inridning, så vi får väl se framöver fall han kommer åka iväg. Sen kanske vi får 3 ridklara hästar i stallet igen! Roligt. (men inget är säkert!)

Zola där emot fick stå och vila idag. Dels för att jag kände mig hängig idag när jag var i stallet (har inte fått någon sömn  denna vecka, vet inte hur det kommer sig) 

Igår fick hon massor av massage, och streching!
Hon kändes spänd i nacken, så någon som har en bra övning för nacken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0