Usch för detta väder!

Hade tänkt släppa Zola i paddocken idag då hon var så jäkla pigg rent ut sagt och efter 8 timmars jobb är mitt huvud mört kan jag säga. Har nog inte haft såhär ont i huvudet på länge (och inte vet jag varför jag sitter här och skriver då värken blir värre) aja, mina planer vart grusade kan jag säga. Paddocken var en pool idag!

Blir så ledsen på detta väder, läser på andras bloggar att dem har massor med snö, och trott eller ej så vill jag med ha det, ni vet lite lätt pulversnö när man galopperar eller travar, underlaget är rakt. Istället är det lerhage, paddockpool och ojämt underlag!!
Nu får vädret bestämma sig, entigen ska det vara torrmark med sol eller kallt med massor av snö (ca max 4 dm haha) och sol. Inget regn, blåst, dimma, smö blandat regnt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0