Tråkigt!

Det är lite tråkigt att jag ska resa till Egypten imorgon. Alltså inte själva resan, som är planerad sen Mars i våras. Utan resan kommer lite mitt i allt. Håller på att gå på ett program där jag söker jobb, så jag missar 6 "lektioner" fast det ska jag självfallet ta igen. 

Och allt kring Zola går så bra nu, har hittat yttligare "knappar" att trycka på. Syftar på ridpasset som jag red igår, då hon fick sjukt bra bakbensaktivitet rent ut sagt. Har inte riktigt upplevt den kännslan innan men igår var det som allt släppte och jag visste med en gång att det var den kännslan jag var ute efter. Inget var jobbigt överhuvudtaget. Bara sitta där uppe på ryggen och njuta rent ut sagt!

Men jag tror som sagt att Madde kommer sköta Zola gallant. Bara hon inte skadar sig igen, eller ja igen och igen. När Madde var i italien i sommras kom ju hennes ögonskada! Håller tummarna att hon är frisk och kry när jag kommer hem!

Hur som så ska Zola få en skogstur idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0