Nästan en stallfri dag!

Idag när jag vaknade var jag helt orkeslös verkligen. Höll på att svimma när jag skulle gå upp för trappan.
Åkte till stallet i alla fall för att släppa ut hästarna, dem fick mat och täcken på sig men mer vad det inte, fick tag på grannstallet så hon som hade utsläpp där skulle ta ut våra med!
(Tack så himla mycket)

Hur som kommer Madde hem idag så hon får nog ta stalljouren ikväll, har fixat så att Alicia ska ta han om Zola idag då jag verkligen inte orkar! :(
Hoppas det blir bättre snart, verkligen.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej! Tänkte vara säga att dagens blogg går nu att anmäla sig till! Vinnaren kommer upp 20.00 (tidsinställt pga jag ska iväg till kompis) Så skynda att anmäl dig! :D Redan 28 stycken som är med! :D Priset är ju då en FET länkning och en liten text om vad jag tycker om bloggen! SLUMPEN AVGÖR VEM SOM VINNER! :D

KRAM Cornelia

2011-12-28 @ 13:41:57
URL: http://kindofscofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0