Mörkt vid 2

Längtar så fruktansvärt mycket till den 21 december, för då blir det ljusare här i Sverige (tror jag) tänkte eftersom jag fyller på den ljusaste dagen på året (21juni) så måste det blir mörkaste 21 dec. Aja nog svamlande om det!

Idag har det blåst, regnat och varit allmänt tråkigt väder. Men idag vart det en ridlektion. Jag höll den för Madde då hon inte hade en aning om vad hon skulle hitta på!
Har köpt en hästmagasin tidning och där var det ett par övningar till en lösgjord häst så det tränade vi på idag. Personligen är jag jätte nöjd med Zola. Hon skötte sig jätte bra (trots regn och vindar). Vi skrittade och travade mest, men många avbrott, sepentiner volter, ökningar. Marken har blivit hårdare med så jag tyckte att vi inte skulle lägg in en galopp!

Vad har era hästar fått hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Julklappsutlottningar på bloggen nästan varje dag! Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar på bloggen så är du med i utlottningen. Missa inte dagens utottning då du kan få en H2O-Bag: http://stockholmsjenna.se/2011/december/julklappsutlottning-3.html

2011-12-04 @ 17:54:06
Postat av: Natalja och ridtravaren Hillbilly :)

Red en jättemysig uteritt med min pålle idag :)



Du har en jättebra blogg, men kan du inte lägga upp mer bilder? ^^ hihi

2011-12-04 @ 17:57:21
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0