magen är inte bra!

Vart ingen ridtur som jag hoppas på. Min mage är inte bättre som jag trodde där ett tag. Hur som har jag köpt proviva, mjölksyretabletter, och vätskeersättning så nu allt ska det bli bra! Orkar helt enkelt inte mer. Så om det inte har blivit bättre tills i morgon kväll blir det att ringa vårdcentralen (ringde sjukrådsupplysningen idag).

Hur som var jag i alla fall till stallet, och mockade och fixade mat, höt var fixat redan så det var skönt, hade mer tid till Zola så. Så jag rycktade henne och masserade henne en stund ute, var ju strömavbrott sen igår kväll så inne i stallet såg man inget!

Sen fick hon gå ut i hagen igen utan täcke, det är 10 plus ute så jag tänkte att hon skulle få gå utan någon timme tills Sara tar in henne!

Kommentarer
Postat av: Emma - man måste satsa för att vinna!

Sv; Jag håller med dig. De flesta sporterna breddar ju grunden för att fler skall börja med den sporten. SvRF verkar snarare lägga mer fokus på de redan professionella ryttarna som har en karriär. Har jag missat nått eller tänker de helt omvänt. Hur skall detta göra fler barn/ungdomar intresserade i sporten?!

2011-12-26 @ 16:15:33
URL: http://emmahulander.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: oj varför kommer du inte in på Hööks?

2011-12-27 @ 00:59:08
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0