kul jul!

Igår var det julafton, och den firade jag hos Andreas då min familj är i Norge hos farmor och firar (förutom mamma, hon jobbade) julen var helt okej, men inte riktigt den julen som jag vill ha, tror det saknades en hel del jul kännsla. Dels ingen snö och för 4 dagar sen satt jag och kolla på palmerna på sandstranden så nej ingen riktigt julkännsla har jag!

Vi ska dock ha en "jul" den 29 då resten av familjen kommit hem!

Hur som fick Zola ett Hansbo shabrak ett svart till allroundsadeln, super fint tycker jag, och sen fick hon två morots påsar!

Hade tänkt rida med schabraket idag me det blir inte av, min mage har tackat för sig kan jag ju säga så magknip och extremt många toabesök väntar på mig idag kan jag säga. Mer behöver jag nog inte säga tror jag. Hur som ska jag åka upp till stallet nu och fixa allt så det är klart till Zola, ska luncha hästarna också!


Kommentarer
Postat av: jossan

SV: Ja du, det är svårt dedär. Det KAN bli bra med isabellen i xvid, men då har hon ju ingenting att växa på sig i. Jag hade xvid när jag köpte min till B nyligen, och då låg den i balans(men på gränsen). Så jag vet inte hur de blivit om B breddat sig mer.. Visserligen går de ju att banka ut järnen.



Men den var så grymt obekväm så de var nästan de värsta jag suttit i. Behöver smala/nätta säten.



Men prova kan du alltid, men jag kan ju inte garantera ngt som du förstår. :/



Jag lägger bara ut sadlarna på hastnet, och går inte de så brukar jag köra på blocket. :-)

2011-12-25 @ 21:55:10
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: jossan

sv: Ja Tekna hade jag i över 1 år och den passade mig super i sitsen =)

2011-12-26 @ 10:14:22
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0