Jagat hö i hagen!

Idag vart det ett morgonjogging pass trots att jag egentiligen ska vara hemma i sängen och vila och hoppas på att min mage blir bättre.

Hur som hade jag stalljouren idag, så det var bara att masa sig upp och åka till stallet.
Ute blåste det utav bara fan rent ut sagt och jag mitt smartskaft lägger ut hö i samma riktning som det blåste, så allt hö blåste ut utanför hagen. Så det var bara att starta sitt joggigpass efter 8kg hö!
Inte så roligt i en super lerig hage vill jag lova!

Hur som mådde Zola bra, och hon var INTE lerig. Jag som trott att hon skulle bli jätte lerig eftersom hon fick gå utan täcke i någon timme igår. Men hon var så blank och fin så!

I efteremiddag ska jag åka till stallet igen för att ta in damen, blir nog en promenad för henne innan hon får komma in. Sen blir det kvällsfodring vid 9!
Så stallet 3 gånger idag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0