Ingen motivation!

Känner verkligen ingen motivation över huvudtaget, eller jo sängen med två varma täcken och sex and the city är min motivation idag!
Kanske det beror på att jag ska vaccinera mig idag (igen) eftersom jag ska resa till Egypten om 1 vecka, eller ja om en vecka sitter jag i solen med en pinjacolada i handen och hör vågorna dra in över stranden!
Eller som Maria Montazami säger "vågorna hoppar fram!" *

Det här blir förta gången jag reser utomlands med flygplan så det är lite nervöst, men samtidigt roligt. Dock missar jag en jul (min första) i Norge. Men jag är tyvärr inte så mycket för 2 timmar ljus om dagen!
Ska se om jag kan skrapa ihop lite pnegar så jag kan resa till bestemor i påsk!

Ska snart iväg till Zola, och jag känner verkligen pressen, hon skulle behöva motion. Men samtidigt har jag inte ens motivationen att sätta mig i bilen för att åka upp. Vila fick hon göra igår, eller hennes vilodagar består av 10-30 min skritt pass så hon får hålla igång sina leder! Igår vart det dock 3min skritt pass för damen då hon hade vääääldigt brottom runt. Så jag sprang efter för halva priset ungefär!

Vi får se hur det blir idag med Zola, ska dra på mig lite varma kläder och sen gå ut i det äckliga vädret rent ut sagt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0