Hemma!

Nu är jag hemma igen från sol och bad i Egypten!
Rictigt härligt var det kan jag säga, och riktigt roligt. Bilder kommer jag lovar, men nu sitter jag hemma hos Andreas! 

Ska snart iväg och handla julklappar till alla.
Har precis varit och köpt spån till Zola också, haha det var det första jag fick göra när jag kom hem ungefär!
Ska handla något till Zola också, men jag vet inte vad! Får se vad jag hittar på.
Bloggar snart igen om stallet, ska dit snart och pyssla och RIDA Zola, gisses vad jag saknat att rida en häst, kamelen som jag red var ju inte direkt samma sak! hah

Kommentarer
Postat av: Jossan

Skönt att vara hemma! :)



SV: En för lång sadel ligger på/väldigt nära sista revbenet, vilket den inte får göra för då ligger den på njurarna. Sista revbenet känner man enkelt.



En för takformad sadel ligger bara på hästen med yttre delen utav bossan. Om du tänker en rund rygg, och så lägger du på en sadel med bossorna formad som ett tak, då kommer inte bossorna ligga an förutom på sidorna.



En för bred sadel ligger bara bossorna på ryggen på insidan, och så sticker resten av bossorna ut på sidorna.



Eftersom Wintec inte ligger i balans så kommer den nog inte ligga bättre med ryttare i, men en luftstoppad sadel kan alltid se ut som att den ligger "ovanpå" innan man sitter i den =)

2011-12-22 @ 12:19:45
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV: Jaa, lite tråkigt var det ju.. Det var ju så perfeekt liksom! Men ska nog hitta något till slut! :)

2011-12-23 @ 13:14:59
URL: http://sofiiasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0