Bättre!

Idag mår jag mycket bättre, så jag är verkligen sugen på ett ridpass idag, men frågan är fall jag inte ska vänta någon dag till. Brukar vara väst på förmiddagarna, men idag har jag inte behövt gå på toa något (okej, har ju inte käkat speciellt mycket heller) men allt jag åt igår har fått stanna kvar i kroppen i alla fall!
så det ser vi som posetivt!

Sen fick jag igår (på mini julafton) ett stativ till min kamera som jag är väldigt sugen på att testa idag. Så kanske kan jagt försöka få Madde till att ha en ridlektion för mig, samt att jag tar lite bilder! 
Vi får helt enkelt se vad som händer!

Igår vart det ett "bock" pass i paddocken för Zola. Vi släppte henne i paddocken ihop om att hon skulle få utsläpp av sin energi, och på så vis vart det ju då hon i princip bara stod och bocka och hade sig!
Och såklart med örona frammåt och såg allmät super glad ut!

Antar att det var skönt att springa av sig lite! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0