10:16

Snart ska jag bege mig hem och byta om till ridkläder, ska försöka mig på en ridtur idag, då jag tror att magen har lugnat ner sig lite. Om jag rider så ska jag i alla fall ha de nya schabraket!

Igår gick jag en promenad med Zola, och hon var minst sagt PIGG jag fick i princip jogga efter henne när hon skrittade haha! 
Kan bara ana hur hon kommer vara idag, förmodligen en bomb som kommer att explodera!
Men idag ska vi ta det lite lungt. Underlaget är som sagt inte så jäkla tiptop så vill inte göra något förhastat nu när hon är så pigg som hon är! 

Detta är det nya schabraket från Hansbo, det oranga är egentligen rött, ser bara orange ut i min mobilkamera! 
Och här kommer ett litet tips, hansbo schabraken kommer man få tävla med, eller i alla fall många av dem, då dem har sin logga under sadeln!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fasen så snyggt =)

2011-12-26 @ 11:22:15
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Emma - man måste satsa för att vinna!

Sv; det är mycket möjligt och jag hoppas det sker någon ändring av något slag. För med dessa priser på licenserna så vet jag inte om jag kommer att ha råd att tävla. Men det kanske är deras avsikt. Att utesluta oss hobbyryttare och göra ridsporten mera till ett yrke.

2011-12-26 @ 14:15:58
URL: http://emmahulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0