Vart är Zola?

När jag visslade på Zola så var det bara tvu hästhuvuden som reste sig upp, dock var inget Zolas!
Vart lite rädd eftersom Zola har en tendens att tycka att gräset är grönare på andra sidan hagen, och det har hänt att hon har tagit sig friheten att rymma lite. Men till min lättnad så låg Zola och sov i det höga gräset!

När jag kom fram låg hon till och med och snarkade! Så himla söt! :D

Hur som, har droppat hennes öga nu i alla fall!

Och så har jag fått ett erbjudande jag knappt kan tacka nej, till men jag måste förmodligen göra det i alla fall!
Mer om det senare idag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin häst och fin blogg!

2011-08-16 @ 10:49:40
URL: http://www.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0