Tillbaka efter allt åskoväder!

Vill börja med att skriva att Zolas öga ser bättre och bättre ut för var dag, svullnaden har gått ner massor! :D
Dock är den gråa hinnan kvar, vet ej fall det blir så utav dropparna som hon får i ögat?! :(

Men men, hon börjar bli väldigt lack på att vara en pirathäst, ska ta kort på henne någon dag, så får ni se hah!

Imorgon jobbar jag från 07:00-20:00 så har inte riktigt tid att blogga, men ska försöka göra det ändå!Dock inte på jobbtid utan efter jobbet! :D


Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Ok Knas har också varit behandlad några ggr i ögonen .Mest hos förra ägaren dock och bara en gång hos mig.Hos mig var det svinknott som ställde till det.De är så små att de ofta tar sig in under och igen vanliga flugluvor så efter det kör jag med riktigt finmaskiga luvor så de inte kommer in öht.

Knas fick kortison droppar eller vad det var den gången. bra blev han i allafall.



Någon grå hinna ska det inte vara..Det brukar tyda på någon form av skada på hornhinnan.. Kollade vet med kontrastvätska sist? be om det annars nästa gång så får ni se om det är någon skada eller inte.

mvh/Q

2011-08-10 @ 23:06:09
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0