stallfri dag!

Madde kom hem från Italien igår, så idag var det hennes tur att droppa Zola i ögat! Vilket hade gått bra. Dock vet jag inte om det ser bätre ut idag, då Madde ej var med när det skedde! 

Hur som, har jobbat i alla fall, från 7-16 så det var en ganska långt pass (tycker jag hah). Dock hade jag inte sovit något i natt (tack mina snälla grannar som hade fest...) Åhh just ja, bor hemma hos Andreas nu i helgen! 

Sitter förövrigt och kollar på Whipeout, gryyymmmt kuuul. Skade glädjen är den sanna glädjen!
Sen sitter jag och håller tummarna för att en kille med en bil ska svara på mitt intresseanmälan (på bilen) Annars får det bli en till häst, som jag kan ta till jobbet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0