Ser bättre ut!

Var i stallet och droppade de sista dropparna igår kväll, och Zolas öga ser mycket mycket bättre ut!
Och till dig Madde - tänd lampan så ser du bättre, och så ser man att Zolas öga har fått tillbaka mer färg! ;) 

Håller tummarna att vi får sluta behandla Zola på tisdag, då veterinären kommer ut och ska kolla igen, fast då blir det nog en spolning av tårkanalen men men, om det hindrar att skadan kommer tillbaka så sure! 

Blir ingen till häst för min del, skulle önska att jag var miljonär, och hade 85 timmar/dygn, så jag kan hinna med allt och betala allt, visserligen var/är hästen väldigt billig men som sagt, jag vill inte stå där med en häst som jag kanske måste ta beslutet att avliva pga att jag inte har pengar! :( Känns inte rätt för mig! Jag är INTE en sådan människa som tar på mig en häst som jag senare kanske tvingas avliva (och hästen är fullt frisk) bara för att jag varit dum att tagit på mig det, även om man ger hästen en till chans, så känns det inte rätt! :(

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Min förra foderhästs ägare har typ ett sånt företag/stall, de tar även emot travare och ridtränar dem. Hon är sjukt engagerad inom ridtravare vilket jag tycker är bra. Mer sånt folk skulle behövas!

2011-08-22 @ 17:39:25
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0