Räknar!

Trodde aldrig jag skulle sitta och räkna igen efter gymnasiet, för så mycket jag hatade matten, om ni bara visste!
Nu sitter jag nämligen och räknar ut hur mycket min häst egentligen kostar i månaden, och just nu ligger det på 1945:- i månaden ganska billigt faktist! Eller ja inte enligt mina föräldrar kanske men det finns dem som har det dyrare om jag säger så! Hur mycket betalar ni?

Och har ni några knep som gör att man kan hålla ner priset. Ex att verkligen väga höt och inte ta det på ett ungefär eller samma med mått till maten och så. Så om ni har några fler, kom med tips! :D

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Ligger på ungeför det dubbla per häst med skoning och mat inräknat...

2011-08-18 @ 21:54:55
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0