Jobb!

Har jobbat från 07:00 till 16:00 så jag är helt mör i fötterna och huvudet, oj tänker vissa, det är ju en normal arbetsdag. Men inte för mig, eller jo jag jobbar ju det timmarna fast på olika tider. Mer en annan dag och mindre en annan. Jobbar som sagt i vården så det är mycket olika timmar man jobbar, och mycket olika tider framför allt!

Hästarna har i alla fall stått inne idag, har varit uppåt 28 grader varmt här, och det kan inte ha varit så skönt för hästarna att stå i en hage utan skugga!
Så det är därför de får stå inne, ska snart åka upp coh ta ut dem!

Idag är jag sugen på två olika saker, nämligen dressyr eller markarbete med galoppbommar, har ingen aning om vad jag vill göra. Så det får vi se!


Våran sommarhage!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Jodå, det gick väl helt ok eftersom jag hade säkerhetsvästen på mig, utan den hade det nog gått värre =/



Ja, visst brukar det vara tvärtom :P Men Avons är väldigt speciell så det förvånar mig inte om man säger så. Jag ska backa tillbaka några steg och inte kräva något utav honom ska äve börja rida ut mer så han slipper tänka så mycket på banarbetet.



Vet inte alls om han kan varit med om något illa i paddock, han är ju från ett helt annat land och tyvärr är ju hästhållningen helt annoslunda där, så visst kan de ha varit elaka mot honom =/

2011-08-01 @ 21:54:03
URL: http://nobleride.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv; Det var fel ;)

2011-08-02 @ 11:47:55
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0