I väntans tider!

Idag skulle egentligen Zola stå, Madde som hade henne idag har sträkt ryggen (hon är som en gamal kärrning, min syster alltså). Så hon hade ringt till stallägaren som sa att Zola såg så pigg ut!

Men hur som åkte jag upp och tog hand om henne, jag menar jag är ju faktist frisk!
Så jag rycktade henne super fin verkligen. Dock tog det bara 20min. Känndes som hon hade pälsglans i pälsen, men våran är slut så jag har ingen aning om hur det kommer sig att hennes päls var så len, men det är bra det. Hade även blött lite betfor så det var lite tid kvar på den innan jag kunde ge henne den, så jag skrittade runt i paddocken barbacka! :D
Jätte roligt, är som en annan häst att rida då hon lyssnar otroligt bra på skänkeln! :D
Kunde i princip göra skänkelvikningar på långtygel. :D

Vet ni något bra sätt man kan öva upp skänkelkännsligheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0