Fösta droppningen idag klar!

Kom just hem från stallet, och ögat ser tyvärr sämre ut tycker jag, det gråa har kommit tillbaka mer :/ Får hoppas att det bara är jag som inbillar mig! Fast som sagt om tårkanalen är täppt är det svårt att få ögat bra då all smuts är kvar i ögat. eftersom tårkanalen är ett sätt att drinera ögat!

Men enligt veterinären skulle vi bara spola om ögat blivit bättre, men tycker som sagt att det ser sämre ut! :/

Det possetiva idag är att jag har köpt en egen bil, och att jag har fått mer jobb på ett annat älderboende, så jag kommer kunna hjälpa Zola mer fall veterinären kommer ut fler gånger!

Kommentarer
Postat av: camilla

SV: Ja han är ganska läcker i bland =)

2011-08-23 @ 11:18:51
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0