Synden straffar sig!

Vart ingen uppdatering i går om ridning, höll på att somna vid matbordet igår, så jag antar att synden straffar sig! haha!

Igår gick det i alla fall bra, Zola var jätte fin, dock lite okoncentrerad men det var nog av blåsten, plus att hon var ganska stel i kroppen (höger sida) så efter passet fick hon massage!

Hur som helst, så red jag i 40 minuter, skulle rida lite dressyr men det vart inte så mycket av den saken. Red mycket volter och ökningar i skritt och galopp. Inte så mycket i trav. Men övade på att ta det lungt i traven och försöka inverka takten med min sits!
Och vet ni vad, testade en bakdelsväning, och hon fattade det, helt otroligt trodde det verkligen inte. Inte för jag vet fall jag gjorde rätt men hon fattade det i alla fall! Vart jätte glad, och lite smått chockad!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, men vi får se hur det blir, blir lite tight i min planering idag!

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: tack :D

2011-04-08 @ 20:20:29
URL: http://broddnyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0