Roligt!

Kom hem kl 3 i natt efter Elmia, snacka om super trött. Sen kommer min syster kl 11 och väcker mig, jag var väl kanske inte så glad, men hon kom med ett roligt besked i alla fall, det var nämligen så att jag och Madde red en häst som hette Hannibal förut och ägaren ringde idag och frågade fall vi var intresserade av att börja rida honom och en häst till, alltså sätta igång och rida till.

Hon hade fått rekomendationer av några upp där vi har Zola, så det är verkligen roligt att folk tycker att man är ducktig.
Madde var i alla fall sugen på Hannibal, han är ett svenskt halvblod i den grövre typen. Själv ska jag rida till/utbilda den 7åriga travarstoet Fiffi. Kommer bli väldigt roligt då jag har varit inne på att ha en till fd travare och utbilda. Har ju lite erfarenhet nu i alla fall!

Dem står i alla fall 2km från oss, så vi passade på att hälsa på dem idag, och gisses vad fin Fiffi var, väldigt smäcker och söt. Hannibal var förståss också fin, men eftersom jag gillar hästar som är lite mer smäckra i modellen så föll Fiffi mig direkt i smak!
Dock är dem väldigt tjocka så det gäller att ta det lungt!

Kommer nog biler i morgon, måste ju ta kort nu så man ser utveklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0