Dålig dag!

Dagen började med att jag hade huvuvärk (nu tänker väl ni No, Shiiit) aja, jag får spänningshuvdvärk för jag sover med mina käkar så hårt ihop pressade. Har i alla fall haft en hängande mun hela dagen idag!

I skolan hände det inte så mycket. Typ det vanliga sitta och chilla på en stol i datasalen och kolla facebook heal tiden, soft program jag går verkligen!

Det blir ingen fotofrafering idag heller tack vare att jag kommer hem så sent och det hinner bli mörkt.

På tal om något helt annat, vet ni hur lång tid det tar för Börjes att skicka ett paket?

Har väntat jätte länge på Zolas reflexer, och mina snygga ridstrumpor och lite andra pryttlar.

Kan ju meddela att det händer två tråkiga saker denna vecka, min bästa kompis Sandra (http://sandriey.blogg.se/) ska flytta med sin häst Isola. Zola och Isola har en liten historia tillsammans så jag undrar hur det ska gå när dom skiljs åt!
Den andra saken är att en häst som jag hjälper till att rida, Top Gun ska flytta till Gotland till sina nya ägare, han är verkligen en super trevlig häst och en riktig läromästare som jag mot all förmodan utvecklats jätte mycket på trots att jag bara ridit honom ett fåtal veckor!

Men hoppas att han kommer få det bra, och jag hoppas att Sandra och Isola får det bra i sitt nya stall som ligger ungefär 7km från där jag och min syster har Zola!


Kommentarer
Postat av: aliciaa ♥

kommer sakna sandra, isola & sara! ♥

hoppas toppe får det bra hos sin nya ägare! <3

2010-10-26 @ 20:24:26
Postat av: Sandra

Kommer sakna er alla. Kommer bli as trist att flytta ifrån er :( <3<3<3<3

2010-10-26 @ 20:34:06
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: madde

kommer sakna sandra och toppe! Jag har faktiskt inte tänk på hur Zola och Isola kommer ta det hela :O.

2010-10-27 @ 08:43:07
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0