Snö ute!

Ja, jag har inte haft så mycket att skriva om dom senaste dagarna, Madde har Zola så kan inte skriva om något ridpass. Men kan ju meddela att det snöar ute och att Zola kommer bli sur över det. Hon gillar verkligen inte snö. Eller det är vad jag tror i alla fall, hon blir så sur på vintern. Visst det blir ju jag med, men de är bara för att det blir så mörkt och tråkigt, det kanske är samma sak med hästen!
Zola och jag är i alla fall väldigt lika varandra i sättet, sådan matte sådan häst som pappa brukar säga!
Nu i snö kauset så rekomenderar jag: Termobyxor med reflexstrimor på och som är med helskoning, kan inte bli bättre när det är vinter och kallt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0