Kom hem just.

Trodde verkligen inte att jag skulle komma hem levande idag kan jag säga, det har snöat ungefär 1dm och det är super halt på vägarna. Vi höll på att krocka med bussen vid ett rödljus för det gick verkligen inte att få stopp på bussen.

Fick i alla fall en possetiv överraskning en gratis marabou chocklad av kupong.se det tycker vi om!

Idag är jag har jag en "hästfridag" är ganska skönt ibland, för då hinner man plugga ikapp det man eventuellt ligger efter med!

Sen måste jag bara säga Grattis till min lillebror Rickard som fyller 10år idag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: nej det finns bara i rödvit :) det är väl menat som jultema antar jag ;)

2010-11-22 @ 15:08:13
URL: http://broddnyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0