Rida + Stallmöte.

Sitter just nu i skolan och insåg att jag hade sovmorgon till 10:40. Det är i alla fall 3 till i min klass som insåg det.
Senare ska jag rida Zola, sätta igång henne efter lite vila. Sen ska vi ha ett litet stallmöte angående Stalljouren, Eftersom vi bara är tre hästar i sallet varva två olika ägare så känns det som vi har stalljour hela tiden. Visst det gör inte mig något när man väl kommer upp ur sängen, men ibland har man planerat massor sen ska man hinna med stalljour!
Vi får väl se fall grannstallet vill ha stalljour med mitt stall.
Har även sökt jobb får se fall det kanske blir något den här gången, skulle inte tacka nej till lite mer pengar i månaden. Här även hittat en jätte snygg häst, eller ja det är två hästar som jag är sugen på. Båda är 9år och ston. Och inriktning dressyr!
Ska bara få ett jobb och spara ihop 12000kr sen så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0