En mätt häst är en glad häst!

Var nyss i stallet och lunchfodrade hästarna. Upptäckte dock att det stod på tavlan att hästarna redan fått mat och givetvis upptäckte jag det efter jag slängt ut höt. Men en mätt häst är en glad häst. Konstigt nog hängde påsarna med lunchhöt kvar så jag antar att Marre hade packat lunch åt oss. Eller så var det Madde som packade en extra påse, eller så har dom bara inte fått någon mat fast det stod 22/12 (det är väl 22/12 idag?).

Kan ju meddela att det är inget fel på Zolaplutt i alla fall, hon kom som en raket när hon fick se mig med höpåsarna, Bockade/sparkadebakut m.m. Tokiga häst säger jag bara!

 


Sommarbild på rakethästen!


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: okej :D hoppas du får något av det då:)

2010-12-22 @ 20:09:56
URL: http://broddnyckel.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

Härlig bild!

2010-12-22 @ 20:48:38
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0