Just nu är jag...

I stallet och pysslar lite. Ja det är ett tidsinställt inlägg! 

Idag blir det en morgontur för damen, håller tummarna för att det ska vara varmare än vad det var idag, och så håller jag tummarna på att huvudvärken är borta. Hade tänkt rida igår (idag). Men efter att ha haft huvudvärk i två dagar och lite snuva på det la jag ridningen på is, jag har verkligen inte tid för att bli sjuk, fick ställa in gymmet igår (idag) med så... *håller en tumme på att allt ska gå enligt planerna*! 

Ridpasset blir förmodligen ett skrittpass, hon har fått vilat i två dagar så det blir ett lugnt pass förmodligen, eller ja vill det, men ibland kan damen ha andra planer!

Sen ska jag (om jag hinner) smörja mina stövlar så det blir gjort någon gång! ;) 

Saknar sommartiderna, inte så konstigt kanske när jag är ett "sommarbarn"

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad jag saknar pysslet i stallet!!!! Ta vara på det :P

2012-03-06 @ 11:19:11
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0