Igår!

Igår fick Zola gå in lite tidigare med Peggy. Peggy hade nämligen trasslat in sig i sin lilla sjukhage och var då ute i stora hagen och traskade runt, så det var bara att ställa in henne i boxen. Och eftersom Alicia och Josse skulle rida ut på Cimba och Emmy så skulle Zola bli själv i hagen så jag tyckte att hon lika gärna fick komma in istället för att stressa upp sig i hagen! 

Hur som helst så fick Zola vila igår. Rycktade och myste med henne i en timme så jag håller tummarna att hon är "snäll" mot mig och Madde att inte smutsa ner sig igen! heheh (fingers crossed)

Ska snart hämta Madde från skolan ser bär det av mot stallet. Vi får se hur vi gör med Zola, jag är super sugen på att rida och Madde vill ha nya ridbilder på henne och Zola så... Vi får väl slåss om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0