Noll motivation!

Motivationen är på noll just nu, känner inte för något, inte ens att käka godis, då är det illa säger jag bara!

Inget går som jag planerat känns det som, det brukar alltid bli så på vintern när det är mörkt, tråkigt väder, kallt och allmät tråkigt, känner ni igen er?
Hur som har jag väldigt lätt för att bli lite små depp såhär dags på året, och jag vet att man ska känna sig pepp nu när det är nytt år och allt, men som sagt när det är mycket som inte går som man planerat så är det inte lätt att hålla huvudet högt och känna peppen för livet!

Hur som blir det stallet i morgon på förmiddagen, ska jobba mellan 14- 20 imorgon, så lite pengar kommer in till kassan, har lite bildelar att betala så det känns skönt att det klirrar tilli kassan!



Längtar tillbaka till sommaren till den otroliga motivationen till ridningen!


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Jag håller med! :S Jag känner inte heller för godis.. Och är allmänt DEPPIG. Behöver nog något att göra på dagarna så som skola elr jobb. Men jag har lov just nu och inga jobb inplanerade. Men... varför gnäller man så jävligt när man väl har skola :P haha

2012-01-03 @ 09:11:19
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Ja du det står stilla med den :P Vi tar som aldrig tag i att göra den klar. Men de blir väl till våren I guess. :) Har kvar främre väggen, plus en sidovägg som vi måste finlira lite på. Men just nu sitter alla väggar utom just främre väggen. Så elen ska dras, och skyltar ska skruvas på. Sen är den så gott som klar.

2012-01-03 @ 19:29:17
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Jag vill faktist inte köpa mig lös från tunnan just ifall att vi skulle ha våra hästar tillsammans igen jag och hon som äger hästen det funkar med, tror det kommer bli så förr elr senare. :-) Så på den fronten äre lungt! Det var bara hon och jag som ville ha vatten uppvärmt till våra hästar så tyvärr äre inget alternativ att köpa in en till. :(



Ja fast det är inte alls normalt att en häst beter sig som denhär gör. :/ :/ :/ Går till attack hela tiden helt oprovocerat och ger sig aldrig. Bara toksparkar och följer efter fast hon flyttar sig..

2012-01-04 @ 18:40:39
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0