-2 grader känns som -52 grader

Det är verkligen fruktansvärt kallt ute, men det är bara -2gader. Helt sinnessjukt kallt rent ut sagt!
Vart ingen ridning idag för mitt knä är inte helt okej än, och jag vill verkligen inte att det ska bli värre så idag avstod jag från ridningen.

Zola fick massage istället och lite "trick" träning. Ska försöka lära henne piaff, eller grunden för det i alla fall, då Josse har hittat övningar som ska leda till en piaff. Zola var rätt ducktig faktist, även fall hon var pott sur för hon fick komma in sist, men det är sånt man får ta om man står längst ner i hagen, och matte inte ser något för det är bäcksvart ute!

Imorgon blir det till stallet runt lunch för att lunchfodra hästarna. Får se fall jag hinner och mocka åt Madde innan, beror på när mötet är slut!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad fina ni är!

2012-01-18 @ 01:05:38
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0