Dags att köpa nya ridskor!

Snart går mina ridskor i graven. Upptäckte idag att dem läcker som ett soll, mina älskade ridskor med stålhätta. Köpte dem till och med på ÖB det kan man inte tro egentligen såpass som dem har hållt i vått och torrt! 
Men nu är det dags att köpa nya. Funderar faktist på att köpa ett par mörkbruna för omväxlingens skull. Vad tror ni?

'
Hööks 699:-

Väldigt snygga enligt mig, finns på hööks för 649:- dock ingen stålhätta och så fanns dem inte i brunt!

Finns på böjes för 449:- med stålhätta, dock med stålhätta på härlen också vilket jag inte vill ha då jag får skav!



Finns på börjes för 515:- finns dock inte i brunt. 

Vilket par tycker ni jag ska sattsa på?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker nmr 2, men måste du ha stålhetta tkr jag dom första ;)

2011-09-16 @ 11:46:58
URL: http://isolagrande.myshowroom.se/
Postat av: Natalja

Tkr 2:a eller 1:a :)

2011-09-16 @ 11:57:13
URL: http://nataljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0