uteritt!

Idag blir det en uteritt för Zola!
Madde skulle rida, kolteppan eller stora molkerundan i skritt och trav, då hon inte är igång riktigt!
Tycker det är väldigt viktigt att inte köra för hårt i början om hästen stått en längre stund! (okej nu rör det sig om 4dagar)

Har även fått förfrågan om en till häst, eller ja, jag ska vara fodervärd till den, OM jag hittar ett jobb vill säga. Skulle vara roligt att ha en till häst!
Det är stallägarens syster som behöver hjälp med sin fd travare och jag har ju sagt att jag vill hjälpa till att utbilda travare till ordentliga ridhästar, då jag vet med rätt förutsättningar kan man komma långt!
Sen är ju travare bara för mysiga tycker jag! :D

Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Ja lusern är ett grovfoder .Hingstar har i regel högre förbränning pga högre testosteronhalt tex.



ps.Jag ska sätta igång och räkna foderstat åt din häst.Det har varit ganska mycket hemma därav har det dröjt.Har du bråttom så kan du vända dig till någon annan om du tycker det tar för lång tid.

mvh/Q

2011-10-17 @ 18:30:39
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

Du har mail =) och jag svara gärna på dina frågor i den mån jag kan.

mvh/Q

2011-10-18 @ 04:02:51
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Bonnie

Kul med en till häst:) Lycka till med jobbsökandet, är det ont om jobb där du bor?

2011-10-18 @ 08:25:09
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0