Lättare ridpass idag!

Blir nog ett lättare ridpass idag för Zola, hon har ju inte varit igång till 100 på två veckor så vi börjar om igen!
Vet inte vart jag ska rida, skritt och trav blir det i alla fall. Tänker nog inte galoppera så som det ser ut nu!

Blir kanske ett pass på åkern, så jag har översikt över de två nya hästarna som kommer till Molke (två nordsvenskar, som kommer till Sofias stall). Ska bli spännande och se vad det är för några typer!
Plus att jag älskar nordisar, eller ja jag vill ju ha smäckra hästar med långa ben, men när jag ser en nordsvensk så får jag alla minnen tillbaka från den tiden jag var medryttare på Mac som var en nordsvensk! Super mysig häst verkligen, men väldigt envis hah!

Ska sätta igång för dagen nu så jag uppdaterar väl lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0