Har lust på ett riktigt dressyrpass!

Är riktigt sugen på ett dressyrpass idag, men som sagt Zola har gått i paddocken 2dagar i rad redan. Och jag har verkligen ingen lust att rida ut då det är älgjakt. Och om jag ska rida på åkern blir det inte i alla gångarter i alla fall, för där lär det vara svin halt rent ut sagt!

Jag får helt enkelt se hur jag gör!

Hur som så hoppade Madde med Zola igår med hennes nya teknik "följa john", hon hade tänkt longera och hoppa små cavaletti men så blir Zola väldigt vinglig när man gör detta så Madde släppte henne lös och hoppade själv och Zola efter. Och det hade gått jätte bra tydligen. Hon vart så förvånad att Zola lyssnade när man kalla in henne och att hon följde med och hoppade (hah min förtjänst).

Hur som ska till stallet ganska snart, har lite ärenden inne i stan som ska fixas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0