Vilodag!

Idag fick Zola vila. Kommer bli en hård vecka för damen, nästa vecka eller ja den som kommer. Har nämligen Zola hela veckan förutom Lördag!
Kommer bli super, min syster har tappat hästintresset lite så jag kände att jag gör detta för Zolas skull, inte för att hon ska få slippa!
Zola behöver det där. Man märker liksom på henne när hon känner sig som nummer 2 och det gillar hon verkligen inte!

Rycktade Zola jätte noga idag. Så i morgon får hon ha täcke på sig, dem hotar med snö!
Så jag kände att det är bäst att hon får ha ett täcke på sig, plus att jag vill testa så att inpregneringen fungerar!
Så jag inte har köpt något skit!

Kommentarer
Postat av: madeleine

du det är as najs att du tar hand om henne o så men jag har bara kommit i en liten svacka inte börjat tappa intresset. Du vet en som du hade för tre år sen ;)

2011-03-28 @ 11:00:59
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0