Tömmkörning på schemat!

Fick som sagt ändra om lite i Zolas schema, idag blir det tömmkörning, hade tänkt rida, men igår när jag upptäckte knölen på ryggen så vill jag inte rida. Knölen är ej stor, utan känns dom en finne liksom, fast det inte är en finne. Det är svårt att förklara!

Får se hur hon känns, ska snart upp till stallet i alla fall, får ju sluta tidigt idag.

Kom just på att det där med knölen på ryggen kanske är min motgång just nu, har ju gått så himla bra på sistone att rida så man får väl förvänta sig att det blir motgång snart, men det är grymt tråkigt!
Vill ju att det ska gå bra hela tiden! (:

Längtar till Lindköping, får se fall jag kommer hem med något. Om jag inte minns fel så är det ett litet hööks där. Har typ bara det "nödvändigaste". Så vi får hoppas att dem har schabraket!
Annars får jag åka till örebro en annan dag för där har dem det, har till och med klämmt och känt på det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, jag tar ofta inte åt mig, men blir så irriterad! Finns ju folk som tar åt sig, men som du skrev om inlägget att nå "till toppen" så gissar jag på att det är för att provisera läsarna.

Och dom har hööks i linkpng, brukar alltid stanna där när jag ska till småland ;)

2011-03-17 @ 19:54:45
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0