Trött, snorig, hostig!

Så har min dag varit fram tills nu, tror det är något lite med allvarligare än en liten förkylning!

Madde (som är så snäll så) tog Zola igår, dem hade ridit på banan, och det hade gått sådär, hade vart massor av knott, mygg, blinningar och flugor som hade stört så Zola hade varit väldigt okoncentrerad!

Imorgon får vi se vem som tar Zola, om jag inte har feber åker jag nog upp. Annars så kanske Madde får ta henne. Jag som hade planerat hoppning i morgon, var jätte längesen jag hoppa! Så det var något jag sett fram emot, men vi får helt enkelt se, ska försöka få med någon som kan ta kort (om jag inte har blivit sjukare)!


Kommentarer
Postat av: Tova

Vart står hon? =)

2011-07-13 @ 22:25:55
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0