Shoppa!

Idag ska jag och min syster, mamma, moster och kusin vitamin åka och shoppa på Lager 157. Får hoppas att jag hittar det jag ska, som är: 

* Nya jeans
* Shorts
* Linnen
* Väska

Behöver egentligen en helt ny garderob, men just nu är det här överst på listan! 

Ska även se fall jag hittar någon snygg piketshirt som jag kan ha i stallet som är lätt att matcha! (:
Sedan finns det ju även saker jag behöver till stallet (eller ja, zola) 

* Ridbyxor (dock till mig då...)
* Flera dressyrshacbark + allround (då det flesta allround är super slitna)
* Remont nosgrimma + Bridongbett (stavning?) ska i alla fall vara ett tredelat bett med små fasta ringar! 

Till min kamera då, jo då är det mycket som ska handlas.
* Kamera väska
* Bouncer (5sidig reflex skärm)
* Porträttobjektiv

Så det blir en hel del, dock hittar jag inte allt på Lager 157 men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0