Vad nu?!


Fick denna kommentar för någon timme sen, vet ej fall ni ser vad som står, men det står i alla fall " Om jag vore dig skulle jag sluta använda detta medel på min häst, men vad vet jag efter 20år med hästerfarenhet".

Fick denna kommentar till inlägget som handlade om att man kunde skicka sina hästar till Kolmården. 

Antar att du menar din häst istället för min som står i kommentaren. Och framgick det i inlägget att jag använde detta till min häst?!
Nej det gjorde det inte, och vadå 20år erfarenhet, hur ska man tolka det?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi får gå en kurs om saker du inte kan någon dag haha :)

2011-01-16 @ 22:28:00
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: madde

hon han den det menar nog flugmedlet, att hon har slutat använda det pga att man inte kan skicka djuret till nödslackt då. eller för att det är ganska mycket kemikalier i det. det tror jag när man läser hela blogg inlägget o så.

2011-01-17 @ 16:54:53
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0