vad är det här för något?

Var ute på olika sidor för att hitta märket Cooperfield. Ett märke som jag tycker är bra, och de gör snygga grejor. Har ett schabrak får det märket. 

Men mitt i allt hittade jag den här:

Det ska vara en sadel till de hästar som har problem med ryggen/känsliga (men då ska man väl ändå inte rida på dem kan jag tycka) Men vem köper en sådan sadel, seriöst jag trodde först det var någon slags vattenflaska eller något i de stuket. Kan ju i alla fall inte vara bekväm att rida i?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHA vattenflaska.. jag dör! Vad roligt de lät... xD Men vad konstigt att man bara får se den i typ tecknat format =O svårto bilda en uppfattning då..

2011-01-31 @ 21:24:13
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0