Söker vidare.

Har varit och pratat med syon angånde plugga vidare, jag sa att hon skulle kolla upp allt inom ridsport osv. Får det var hon kommer med senare.
Tycker det är så jäkla jobbigt allt med att söka vidare, vem vet egentligen vad man vill bli?
Jag är lite inne på att söka till strömsholm, fanns några utbildningar där som jag vart intresserad av, ha ju två kompsisar som går där. Hennes blogg är länkad från min (Sofia Sundqvist).
Verkar sjukt nice där i alla fall, men vad ska jag göra med Zola?
Det är en stor nackdel för mig, jag kan ju ta med henne men det kostar. Men jag vill absolut inte lämna henne.
Eller så blir det väl bara att söka ett jobb och se vart man kommer med det.
Vet ni vad ni vill bli?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja, jag vill bli husdjursagronom :) Dock tog det väldigt lång tid innan jag kom på det (;

2011-01-14 @ 10:46:24
URL: http://teaaftereight.blogg.se/
Postat av: josefine

Jag visste inte alls vad jag skulle göra. Jag gick IV-häst två år, och efter de två åren hade jag valt handelsprogrammet. Helgen innan bytte jag till omvårdnad och jag ångrar mig inte!! =) Jag tycker att, om man inte vet, så kan man satsa på nåt som erbjuder många olika jobb. Som handel, omvårdnad osv.

2011-01-14 @ 10:51:41
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0