Handla lite mat.

Eftersom jag bara har en lektion på torsdagar, och den slutar 09:35 så passade jag på att sno bilen in till stan, vem pallar att vänta till kl halv 1 innan bussen går? INTE JAG!

Passade på att svänga förbi grangåren eller lantmännen (kommer inte ihåg vad det heter, kanske det heter lant garden till och med)

Vart lite Kraft Rehab och K.k (konrkross) Alltså inte knull kompisar, eller Kåta kossor som en liten 7årig kille sa på bussen. (stephanie berättade det för mig haha).

Blir inget stall för mig idag heller, Madde ska rida Zola idag, för vi bytte dag. Jag tog hennes måndag och hon tar min torsdag!

Det är så typiskt när man vill rida sen så kan man inte det. Plus att solen lyser som tusan idag, hade suttit fint med en skritt tur i skogen!

Kommentarer
Postat av: Céline

SV: Tack detsamma :) Och söt häst :D

2011-01-20 @ 10:48:18
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0