Grymt sugen!

Satt och kollade på hopp bilder och en video på minfux.blogg.se och man blir så grymt hopp sugen! Vill bara bygga upp ett hinder och hoppa. Även fall jag är lite hopp rädd. Eller rättaresagt har tappat tekniken så det blir inte bra alla gånger eftersom jag blir så osäker...
Men hur som hälst.
Om ni vill se en häst som utvecklas snabbt kolla då in på Minfux.blogg.se!
Har nog aldrig sett en f.d travare utvecklas så snabbt. Och jag tyckte Zola gjorde det, men det är ingenting jämfört med Bellie!
Och grunden var redan lagd med Zola. Bara att fortsätta men Jossan har arbetat med Bellie ända sen grunden och dit dom har kommit nu har dem gjort på 2,5 år! Super! Applåder till dem!
(ingen styckindelning pga webbläsaren Safari)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: tack så mycket!! =) så roligt att höra :D



Jag började tveka mot titthindret, och hon behöver stöd då, annars är det jag som talar om för henne att det är läskigt. Så hon gick på sidan 2 ggr, inte på raken. :>

2011-02-16 @ 12:03:12
Postat av: jossan

Tack så hemskt mkt för inlägget! :) Gullig du är. Det är bara att kämpa, det bästa är ju om du hittar en bra tränare. Det var ett måste för oss iallafall, annars hade de aldrig gått.



2011-02-16 @ 12:04:09
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0