Ridtur i morgonsolen!

Hade stalljour idag, sista dagen på lovet också, så idag blir det att lägga sig skapligt!
Red och fixade allt på morgonen, och jag kan ju säga att Zola skötte sig utmärkt. Trodde dock att det skulle gå sådär med tanke på att jag inte är en morgon människa och Zola är inte direkt någon morgon häst heller. Men det gick suveränt!

Red i 55 min, först i paddocken sen skrittade jag av en sväng på grusvägarna kring Molke!
Övade mest på att få lungn trav för hon stressade på lite, eller ja man behövde inte driva så att säga!
Rycktade henne även super fin, men det varade inte så länge. Ja tills hon gick ut i hagen, och tyvärr hade jag ju svampat av henne så all lera + damm fastnade så det blir kul för Madde att ryckta i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0