Zolisen är superb!

Idag red jag i paddocken i 55min, och hon var jätte ducktig. Red markarbete mot dressyr och seriöst så här bra har det inte gått på länge. Visst hon var lite små tjafsig men sen på slutet vart hon jätte mjuk och fin. Red mest i trav sen vart det ju galopp på slutet för att göra henne glad. Skulle ta bilder på hennes outfit idag men tyvärr gick allt batteri till att fota stallet. Men här kommer det en bild på hur jag ser ut när jag ska upp till stallet.

Okej knallrosa termobyxor och en vitjacka. Ett tips ha INTE vit jacka i stallet, ni ser ju hur skabbigt det ser ut!
Men dock snyggt när den är ren!
Sen under har jag ett par svarta helskodda ridbyxor som var tighta. Kan ni tänka er när ni ligger på golvet och knäpper ett par nya tvättade jeans, okej det här var tre gångervärre, men dom kom på och dom var jätte sköna att rida i. Och nu passar dom man kan säga att dom töjde sig lite!

Bild på Sadelkammaren och "mellan rummet" det skulle tillhöra till inlägget "stallplats" men blogg.se ville inte samarbeta idag heller.







Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Åh, tackar! :D



Din var också väldigt fin, välgjorr design må jag säga!

2010-12-06 @ 22:51:01
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Tova

sv; Vi ska tävla dressyr. Det är vår inriktning, men även hoppning. Kanske nån liten fälttävlan då min ponny älskar naturen. Speciellt att få springa i den ;D

2010-12-07 @ 07:12:05
URL: http://kazince.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

sv; tack desamma! :)

2010-12-07 @ 09:53:42
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0