Stalljour i snöyrat.

Ja det är sant, jag hade stalljour idag igen. Ibland känns det som om jag och min syter har stallet och igen är inakorderad så vi har stalljour hela tiden. Men så är inte fallet, det är tre hästar, två olika ägare eller ja det är jag, madde, marre och josse. Men eftersom jag och madde delar på Zola är vi ju "en ägare" och eftersom Marre äger stallet så josse och Marre "en ägare med" Hoppas ni fattade.
Hoppas där emot att grannstallet vill dela stalljouren med oss. Grann stallet ligger max50m från vårat.

Eller det som skulle vara det alldra bästa skulle vara att någon ville flytta in i den lediga boxen som vi har. Finns även en ledig box i grannstallet om man är två som vill flytta. Kom igen hör av er snälla?!

Senare blir det lucia på pappas jobb, sen ska jag ta det lungt, eller ja kanske plugga lite vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0